18 Dis 2011

Muncul kembali

assalammualaikum semua ... maaflah muncul semula ..ada jugak 3 , 4 orang mesej di YM tanya kenapa tak menulis lagi ... saya pikir tiada yg membaca ... dan malahan juga saya ada buat web baru untuk bisnes kecil - kecilan saya. Web ni di beri percuma selama setahun kepada 10 ,000 yang tercepat mendaftar atau merebut peluang ni agaknya .. alhamdulillah saya sempat mendapatkannya .. maklumlah nak dapat domain sendiri agak mahal and kurang pandai memilih apa yang perlu di pilih ... ni link web saya Bisnes kecil saya ... saya perlu bangun sendiri .. cuba apa yang yang boleh dilakukan selagi terdaya , pedulikan apa orang nak kata ... saya perlu berubah .. untuk semua keluarga .. dan demi meneruskan hidup saya perlu pulihkan diri sendiri .. iyalah jika tidak siapa lagi kalau bukan diri sendiri ... saya sudah pun memikirkan semua ini selama saya hilang untuk beberapa ketika ... hidup mesti diteruskan dengan apa yang kita sudah pilih ... apa pun saya perlu melaluinya sakit , sedih , gembira .. sesal apa pun semua mesti diharungi..

sekarang ni .. kejap lagi ingat nak cari BIG APPLE DONUT dah lama tak makan.. cuba lah google maps jap,jumpa akhirnya ..terletak di tesco extra cheras ?

adess leh caya ke ni..cuba jelah kot..mm g ngn angah lah kot .. (jangan bermusuh lelama , coz hidup pun xlama n kekal kan?yang kekal hanya lah disana ) pas maghrib leh la g ni .. sape nak join?jom2 hehehe

sebelum tu nak kongsi sikit laptop compaq yang baru dibeli tahun lepas 2010 12 22 , telah pun rosak hard disknya  .. itu pun rosak semasa sehari selepas dapat lappy sony ni ... :( bertambah sedih kerana lappy yang prob ni adalah pemberian mak :( .. happy dapat lappy baru diiringi sedih lappy lama bermasalah ... mmm


Nilah lappy baru saya ... bersama hp pink hehehe ... putih sebenarnya cuma casing belakang yang
pink :P

saya berblogger sambil dengar lagu di Dambaan by didizli ntah betul ke tak saya eja tu huhu :P .. jangan ditanya mengapa leh terjebak dengan lagu jiwang petang2 cam ni


Catat Ulasan

Terima kasih kerana meninggalkan jejak

0 ulasan:



 
Copyright @2019 Ayu Balqishah | All Right Reserved
Designed By SF Design Lab | Powered By
Blogger.com