15 Jul 2011

kerana nota itu

kerana apa yang dibaca,kerana apa yang dilihat,dan kerana apa telah ditafsirkan sendiri..aku membuat keputusan itu...mungkin kali ini aku akan dibilang menuduhmu,menyalahkanmu untuk kesekian kalinya..atau mungkin aku yg tsalah tafsir,aku yg tsalah tuduh atau aku yg xmengerti semua ini slh aku????

mcintai xbmkna akan memiliki,
memiliki xbmkna sebenarnya mcintai....

apa yg dipilih mgkin tsalah pilih...apa yg dipikirkan bukn pilihan namun sebenrnya itulah yg tbaik...

kita selalu mengharapkan yg tbaik..dan mahukan yg tbaik..malahan mahu ia tampak sempurna buat kita..namun sebenarnya,tiada apa yg perfect..tiada siapa yg sempurna..

Tuhan ampunkan aku,ampunkan segalanya diatas semua kesalahanku...diatas keterpaksaan ini....



Catat Ulasan

Terima kasih kerana meninggalkan jejak

0 ulasan:



 
Copyright @2019 Ayu Balqishah | All Right Reserved
Designed By SF Design Lab | Powered By
Blogger.com