Sep 30, 2010

Penutup Tin Aluminium Rm800++ sekilo???

"sekilo rm800,aku ada 2 kilo..biar betul ?"
"betullah abg akk jual kat org tu,1000++ gak dia dpt.."
inilah statement yang kawan sy bgtau kt saya.. tapi aritu baru je tanya lagi mungkin xde rezeki kot dia kata org yg amik pnutup tin tu dh xde kat tmpat biasa... mmm

......................................................................................................

kaya...kaya..kaya...ha..jgn pandai senteng kat org2 yg geledah cari tin tu k..ntah2 dorg tgh duk goyang kaki dh skunk...kalau lah tau dri kecik dulu kan bagus..huhu

maybe penutup tin ni pure aluminium kot yg body die xsgt kot hehehe




huhu nmpak x ape yg saya nmpak DUIT2$$..hikhik

tapikan ada tak sesiapa tahu nak jual kat mana? kalau ada berkongsilah disini ya

0 comments:

Followers

My 1st novel

My 1st novel
sudilah baca ya

Warkah Seharum Cinta FAN

sahabat sedang menambah ilmu

Popular Posts

Archive

Powered by Blogger.

Chat

Copyright © . | Powered by Blogger
Design by Blog Oh! Blog | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com