28 Sep 2010

Allah sakitnya..




pelik aku pengsan pas aku habis mandi n waktu tu hujan selebat2nya,sedar2 je dh ats katil kat bilik aku..akhirnya bila dah xboleh buat apa..aku buat keputusan utk ke hospital..angah,faiz,mira,kwn baikku reen turut serta menghantar aku ke hospital dgn mendukungku..huhu..smpai hospital dh ada ats kusi roda...haish..sedihnya lah

semalaman duk kat hosspital..gara2 pengsan kaki terus xboleh gerak.dahlh xmkn
satu hari..akhirnya kna amik darah n masuk air..sakit sgt waktu kena
cucuk kai jarum tu.:(.dhlh waktu tu
langsung xde kudrat..n pernafasan pun xstabil.walaupun aircond dipasang dengan suhu yg agk tinggi sejuknya..tapi aku berpeluh macam dah kena hujan coz tahan sakit lagi kat kaki,dengan tusukan jarumnya lagi...akhirnya hampir 5 jam aku mampu bernafas spt biasa,alhamdulillah.doctor ckp high pressure.Ya Allah terima kasih diats kesempatan yg utk kesekian kalinya ini dan aku msh mampu melihat dunia.Semalam hanya satu yg ada dalam kepala ku..apakah aku bisa melihat dunia ini lagi?...sebab memg aku betul2 xboleh bernafas dengan baik...dan doc siap letak paper bag kat mulut aku supaya dpt nafas dengan tenang..nak masuk gas xboleh,coz perut aku kosong,kalau amik jugak dorang cakap boleh mengakibatkan maut...hanya padaNya aku berserah..namun jika aku pergi jua waktu tu,satu je yg aku pikirkan ...keluargaku..sahabat baikku dan semua insan yg menyayangiku...apakah mereka akan baik2 saja?sekali lg alhamdulillah kerana hingga kini aku masih disini..mengupdate blog usang ku ini...



Catat Ulasan

Terima kasih kerana meninggalkan jejak

0 ulasan:



 
Copyright @2019 Ayu Balqishah | All Right Reserved
Designed By SF Design Lab | Powered By
Blogger.com