31 Ogo 2009

Kesedihan Melanda

Bintang terlihat terang saat kau datang,
cinta yang dulu pergi, kini kembali,
Bukan ingin aku membuang,
Hanya hati takut kau pergi......


Assalammualaikum semua,
terima kasih kerana masih sudi mengungjungi ruangan yang tidak seberapa ini..
malam ini bukan lah ingin saya bermadah cinta berulit kasih..
hanya ingin memberitahu masalah yang dialami saya sekarang...
laptop sudah betul-betul merajuk
langsung tidak boleh di on..
ya Allah sayangnya..ralat juga hati ni bila memikirkannya
semoga laptop sayang ku sembuh..
doa kan ya wahai teman-teman..
semoga nanti sayangku sembuh sedia kala
buat masa ini saya pinjam dahulu laptop kakak takpun teman baik ku :(
akhir sekali doakan ya kesembuhan laptop saya
dan selamat berpuasa semua ya


Catat Ulasan

Terima kasih kerana meninggalkan jejak

0 ulasan:



 
Copyright @2019 Ayu Balqishah | All Right Reserved
Designed By SF Design Lab | Powered By
Blogger.com