15 Apr 2009

aku & bakal dunia baruku

hari ini agk sihat sedikit.pukul 6.30 pg aku sudah pun bsarapan nasi lemak.dari luar jendela,aku dapat lihat titisan2 hujan yg agk lebat.sejuknya kian menyengat seluruh tubuhku.aku mngambil jeket biruku..lalu mengenakannya ditubuh.makan nasi lemak dan susu coklat menyebbkan aku mengantuk..tapi aku xblh tidur waktu2 begini...nnti bangun nya entah jam berapa.aku tsenyum sdirian...aku baru mndapat peluang mnyambung pngajianku di sebuah IPTS di KL.jurusan yg aku ambil tidak lah sehebat mana.disbbkan aku ada pgalaman kerja membuat kartun 2D,jadi aku memilih utk mengambil cos yg bkaitan dgnnya..tapi bukan 2D lg :)...mana lah tau aku mampu menghasilkan kartun 3D yg lbh hebat dari upin n ipin hikhikhik...hope mcm tulah..xper2 psaingan sihat..lap top aku msih begitu...masih ada letupan kecil yg aku tidak tahu dimana puncanya..harap2 ia akn sembuh sediakala sblm aku start blja nnti...alamak ada cust pulak ppagi ni..nmpaknya x blhlah nak bceloteh panjang...


Catat Ulasan

Terima kasih kerana meninggalkan jejak

0 ulasan:



 
Copyright @2019 Ayu Balqishah | All Right Reserved
Designed By SF Design Lab | Powered By
Blogger.com