22 Mac 2009

SaLaM uKhUwAh FiLLaH



"Sesungguhnya aku sedang MENASIHATI kamu,
BUKANLAH bererti akulah yg TERBAIK dalam kalangan kamu,
BUKAN juga yang PALING SOLEH dalam kalangan kamu,
kerana aku juga PERNAH MELAMPAUI BATAS untuk diri sendiri,
Seandainya seseorang itu HANYA dapat menyampaikan DAKWAH apabila dia sempurna,
nescaya TIDAK akan ADA PENDAKWAH.. Maka akan jadi sikitlah orang yang memberi peringatan."



- Imam Hassan Al Banna -


Tujuan saya menulis blog ini adalah untuk meluaskan lagi bidang penulisan saya dan juga untuk berkongsi sesuatu yang mungkin bermanfaat untuk semua para pembaca.Diharap jika terdapat sebarang kesilapan yang dituliskan diblog ini diharap para pembaca dapat memberikan teguran dengan menghubungi saya melalui email mahupun ym.Semoga apa yang saya cuba sampaikan disini tidak disalah ertikan dan mampu memberi manfaat kepada kita semua..InsyaAllah...








Catat Ulasan

Terima kasih kerana meninggalkan jejak

0 ulasan:



 
Copyright @2019 Ayu Balqishah | All Right Reserved
Designed By SF Design Lab | Powered By
Blogger.com